7 augusti

Det gick bra med missen, ägarna ringde mig vid 9.30 i morse. Dem sa även att han var lite koko i huvudet den katten, då han hade gjort sådär 2 ggr innan och brutit benet. Man tycker ju dem borde lära sig lite. Men dem var tacksamma iaf och ville ge mig pengar, men det kändes inte OK att ta emot dem, utan jag hoppas at någon annan  gör samma sak om mina skulle ramla ner mot förmodan.

Jag har iaf vart ut till mormor fram tills nu och rensa lite på hennes vind och kollat om det finns nått där från när jag och mina syskon var små. Men det var begränsat. La ner lite nytt i bebislådan också då jag köpt snuttefilt och så tidigare. Svårt att inte handla till bebis, riktigt svårt!
Nu måste jag åka och hämta sambon på jobbet iaf så jag får lite sällskap :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: