En ny fin dag!

Har ni märkt att det är svårt att hålla sig ifrån att köpa kläder till lillen fast han/hon inte kommit än? Jag tycker det iaf. Om jag ser någonting fint/gulligt bara måste jag köpa det till lilleman! Därför håller jag mig från affärerna nu :) Tänkte visa lite lillemansshopping jag har gjort den senaste månaden eller två. Det är blandade storlekar mellan 50 - 62. Tyckte det var lika bra att införa köpstopp i strlk 50 & 56, då han har en del nu.
Från vänster: Mjukisdress från Lindex i strlk 62, nyfödd strumpor från Newbie, Beige mjukisdräkt från Newbie i stlrk 56, Baseballjacka från Lindex strlk 68, Jeans från Newbie strlk 62 och skor från Kappahl i strlk 13-14.
Mössa 0-6 mån Lundmyr of sweden, Sovpåse strlk 50 Lundmyr of sweden, Kofta strlk 50 Newbie, Snuttefilt Laban från Barnens hus, Babyfilt Laban från Barnens Hus.


Det är lite av vad som finns till lilleman nu, självklart finns allt basic när han kommer ut som pyjamasar och bodiesar och nappar och allt det där också redan. Men det är nerpackat i kartonger hos min mormor då vi inte har plats hemma hos oss. Vi bor i en 1:a, men ska flytta till en 2:a 1 november. Jag hoppas på den lägenheten iaf annars har vi en back-up!

Postat av: Jannike

Finns inget bättre än att shoppa småkläder! :)

2011-08-19 @ 17:54:40
URL: http://minbebis.com/blogg/queenj

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: