katträddning

En jobbig söndagmorgon. Skjutsade sambon till jobbet vid 06.00 och har vart vaken sen dess nu. För när jag parkerat och klivit ur bilen ser jag nått ramla från en balkong. Trodde ärligt det var någon som kastade ut sin sambos kläder eller nått, men när jag kolla närmare var det en katt =( Han låg där orörlig bara, och kattmänniska som jag är väntade jag vid honom tills någon öppnade dörren till porten då den har kodlås. Jag förstod att han ramlat från 4de våningen så jag lyfte upp han försiktigt och åkte upp och ringde på. Ingen svarade ju såklart. På någon av dörrarna! Förstår väl att dem sover och att dem kanske inte vill öppna för vem som helst, men ändå. Så nu har jag lämnat en lapp och tagit in han till mig och hoppas att dem ringer upp mig snart. Mina katter är inte direkt välkomnande mot lilla stackaren utan nyfikna och vägrar låta bli han. Usch, det är det här jag är så orolig att mina små älsklingar ska vara med om. =/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: