morgonstund

Ahhh! Jag blir tokig på bloggen. När jag vill hoppa till en ny rad och få mellanrum mellan texterna går det inte! För när jag trycker Spara & Publicera så åker all text ihop. Jag blir tokig. Nån som vet hur man gör?


Var inte en sån himla rolig natt inatt heller.. Jag vet inte vad det beror på, vaknade vid 04 och hade ont som vanligt i ryggen. Men kunde (tack och lov) somna om vid 05 igen. Men vaknade vid 6.30 av mardrömmar och kunde inte somna om igen, så jag gick upp och åt frukost ist. Idag blev det gröt igeen, men det är bäst för magen så. Det jag gör för att inte tröttma är att göra olika gröter när man börjar tröttna. Så idag blev det Fiberhavregryn med banan och valnötter. Och så macka med keso och tomat till det. Blev lite juice också, hittade Godmorgon Care på City Gross igår, med järn och folsyra! Perfekt för mig som har järnbrist. Funderar på att gå till gymmet snart, får se när jag orkar.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: