släkten är värst?

En väldigt seg söndag. 40 - årsfest för min farbror som spårade igår, dem är 4 syskon och det är den äldsta som tror hon gör allt i familjen och tror att hon är bäst. Är så trött på henne nu och tänker inte ens kalla henne för faster. Hur funtad i huvudet är man när man attackerar en gravid tjej verbalt? Usch, nej tur jag har min pappa, andra faster och farbror kvar. Åkte ner till skrubben (pub) här på stan med pappa, farbror och min sambo iaf och det var trevligt. Dem blev ju fulla och jag drack Cola, men inte mig emot, det var trevligt att kunna prata riktigt med min far och höra hur kul han tycker det är att bli morfar <3 Han har svårt för det här med känslor i vanliga fall min kära far, så jag blev jätteglad att höra vad han hade att säga!

Vi ska snart ut och äta på Thai'en då pappas tjejs dotter fyller år. Ska bli gott med mat nu känner jag, lite trötta är vi då vi kom i säng vid 04 inatt men det betyder tidig läggdags. Ska försöka komma ihåg att lägga upp bilder på det jag köpte till lillen igår på stan också :)

Postat av: Louise - Tvillingar i magen

Jasså du har också ett sådant? Det är jätte fint!! :) Ja.. Allt kan man ju inte köpa nytt, även om man gärna vill. Vi ska köpa begagnade babysits också, eftersom vi ska ha två blir det rätt dyrt! Dom jag vill ha kostar 650kr styck! Vet en som har tvillingar som säljer sina för ett bra pris!! :) Perfekt!



Vilket datum är du beräknad till? Vet du om det är en pojke eller flicka?

2011-08-14 @ 17:36:35
URL: http://louiserautio.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: