smoothies och kaffe någon?

Den här snyggingen köpte vi igår på Mediamarkt då vi behövt en blender/mixer ganska länge nu då N lyckades ha sönder min jag fick av min syster i present. Riktigt bra är den det lilla vi har prova, den krossar isen som en galning sa min sambo när han provade den :) 990;- skulle den kosta stog det, men när vi skulle betala i kassan blidde det bara 699;- inte oss emot. Så nu har vi en proffsmaskin :)
Nu saknas bara lattemaskinen som vi ska köpa :) Får bli en kombinerad kaffekokare/espressomaskin, har alltid vilja haft en sån så man kan göra latte till såna som mig som knappt dricker vanligt kaffe och regular coffe till dem som gör det :) Vi har iaf spanat in denna! I like it! 1995;- kostar den som billigast på www.prisjakt.se !


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: