studs studs på magen

Mvc besöket gick jättebra! Hon behövde inget blodprov från armen utan bara fingret :) Då vart det en nöjdare mama, men ändå var jag en räddhare, hehe. Allt såg jättebra ut och jag hade en fin rund mage sa hon. Den följde SF-kurvan som den skulle. Gjorde inget att jag fuska lite med järntabletterna heller då järnvärdet blivit bättre sen förra gången. Hon sa till och med att hon tänkte låta mig slippa nålen nästa gång, yes! :D Iochmed att vi går in i vecka 28 idag så blir nästa besök om 2 veckor. Ska bli kul att gå lite oftare, då vet man att man kommer närmare också.
Lillemans hjärtslag var bra också, 150/minuten tror jag hon sa när vi lyssnade. Men han uppskattar inte när någon  trycker in magen på mig då sparkar han gärna ut hela magen så folk får se att han blir lite grinig ;) Lilla plutten då.
Men han tänkte då inte låta mormor känna nån spark eller nej nej då sluta han tvärt. Nej nu ska jag ta en morgon PW.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: