no sunshine today

Godmorgon.
Idag är jag väldigt väldigt trött. Förstår inte hur jag ska orka att vara sömnlös på nätterna längre.  Men men. Nu på morgonen iaf har jag gjort lite ärenden med försäkringkassan och socialtjänsten. Gick ovanligt snabbt att få tag i försäkringskassan idag, stog inte ens i en kö! Men dem ska ringa mig om hur det går med Gravidpenningen iaf, börjar bli lite stressad då det är en månad kvar innan jag kommer få den. Och då vill jag gärna att det ska vara klart. Jag får ju gå hem från jobbet 2 månader tidigare då jag har ett såpass tungt jobb som jag har, jobbar ju på matvarulager här i Borlänge. Och vi lyfter ju i snitt på en halvdag ca 4 ton om dagen. Sen socialtjänsten för att fastställa N som pappa till barnet. Jag sa till N när vi hade tid och han svarade: Jaha är det då jag ska få bli pappa! :)
Ska äta frukost nu och sen åka ut med lilla mormor och köpa garn då hon vill göra en bebisfilt till plutten. Mormor vet ju inte att det blir en pojk så jag vet inte om jag ska ta en beige färg eller en ljusgrön? Vad tycker ni?

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

hoppas det löser sig med graviditetspenningen!

2011-08-15 @ 10:13:18
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: