what would i do without you?

Ohh lång och jobbig dag idag. Nu ligger vi som nr. 2 i kön för lägenheten. Och gravid som man är började jag grina som en bebis (jäkla hormoner), även fast han/hon som ligger först kan tacka nej. Vilket jag hoppas på! Snälla snälla jag behöver den lägenheten =(

Men nu till något trevligare. Hämtade ut min första babybox idag, från apoteksgruppen "Baby To Be" =) Kändes riktigt spännande och öppna den, och jag blev positivt överraskad. Min överraskning från Avent var 2 st nappar 0-3 mån med självlysande handtag. Riktigt roliga "presenter".
Nu blir deet nog att se ett avsnitt av Fringe och sen sova lite :) Godnatt!

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

haha jag vet hur det känns! har en vän som ska ha barn om en månad och det känns som att hennes graviditet har gått dubbelt så fort som min :p

2011-08-13 @ 10:46:04
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: