På äventyr..

Lilleman mår jättebra, så jag är otroligt lättad! CTG såg perfekt ut.. så jag var och är mer än lättad. Lilleman hade knappt rört sig på ett par dagar så jag blev megaorolig, så jag tog mod till att ringa förlossningen som de vill att man ska göra. Så vi fick komma in där och göra CTG och ultraljud för att kolla att allt stod rätt till, och det gjorde det som sagt. Nu önskar jag bara att han ville komma ut så vi kan få träffa honom.
Efter vi kom hem från Falun så åkte vi och storhandla inför veckan, sen åkte vi till mamma då hon hade ljusparty och N's mamma var där också. Så vi fick lite mackor där och nu är vi hemma och sitter vid varsin dator och nördar. Strax ska vi nog gå och sova då jag inte fick så mycket sömn inatt. Så godnatt från mig =)

Postat av: Ida Zäta

Va sköt att höra! Lillan rör sig typ hela tiden och har hicka nästan jämt så för oss är det aldrig någon tvivel :)



Men jag är så sjukt redo för att hon ska komma ut nu, känns som om jag kommer gråta av lycka när vi äntligen får åka in till förlossningen!

2011-11-15 @ 21:47:15
URL: http://minbebis.com/blogg/idazata/
Postat av: Louise - Tvillingar i magen

Vad skönt att allt var bra med bebis:)



SV: Dom gjorde en hinnsvepning för att dom helt enkelt är redo att komma ut, bara att dom trivs allt för bra där inne :p Är ju så jobbigt för mig med foglossning, ingen sömn osv. När man är gravid med tvillingar i v30 så säger dom att man är lika stor då som en enlinggravid är i v40, och nu är jag i v38 så du kan ju tänka dig hur tungt och jobbigt det är.



Ha det bra =)

2011-11-16 @ 06:58:00
URL: http://louiserautio.webblogg.se/
Postat av: Tess

Ja, allt såg verkligen bra ut men ska på ett till ultraljud nu snart och kolla också. Så då hoppas jag bara att allt ser bra ut där med :)

2011-11-16 @ 07:21:36
URL: http://www.egowar.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: