torsdagskväll

Bebis vill inte ut, uppenbarligen inte.. Det är sjukt frustrerande när folk som har BF efter en själv får sina barn före. Vet att man inte ska vara bitter, men det är så svårt att inte vara det. Jag känner typ ingenting down-under, och det är ju sjukt jobbigt för då känns det ju som att man ska gå över tiden, vilket jag tror det kommer att bli tråkigt nog. Jag hoppas då att han vill ut tidigare, min lilla lillasyster tror att det blir i helgen, men jag är skeptisk, hoppas hon har rätt iaf!
Var ut till mormor nu tidigare ikväll på lite födelsedagsfika då hon fyller 69 år. Det bjöds på smörgåstårta och marängtårta. Det jobbiga är att hela släkten frågar när det är dags? Har du inte känt något än? Och man svarar frustrerat nej inget alls. Njae nu är det dags att koppla bort "att bebis an ta väldigt lång tid på sig ut" och kolla klart på Fråga Olle dokumentären och äta lite, så hörs vi imorgon ist.

Postat av: Tess

Men har du haft BF?

Folk ska alltid kommentera och hålla på. Känner igen det där så väl. Även om jag inte haft BF ännu så är folk helt galna och bara "MEN OJ HAR DEN INTE KOMMIT?". Jag menar, det vanligaste som förstföderska är ju faktiskt att gå över tiden.

2011-11-18 @ 05:23:05
URL: http://www.egowar.se
Postat av: Moa - ung & gravid

Åh gud! Jag blir galen tillslut när alla ska kommentera hur länge det är kvar osv.. Jag har ju berättat det några gången innan så då kan man ju komma ihåg det tycker jag :-) Min BM sa att man inte behöver känna någonting alls innan förlossningen, den kan starta utan förvarning liksom! När min mamma skulle få sitt första barn så kände hon inte ens öppningvärkarna, hon var hos barnmorskan som sa " Oj, du är öppen 3-4 cm! Du måste åka in! " och efter några timmar är min syster född! :-)



Hoppas dagarna går fort nu tills din lilla vill komma ut! Kram!

2011-11-18 @ 11:59:18
URL: http://minbebis.com/blogg/ourlovelylife

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: