9 dagar till bebis due date!

Godmorgon tisdag!
Jag är huuur trött som helst, det är för jag vaknar varje timme hela nätterna. Jag förstår inte varför jag gör det heller? Jag fattar att det har med graviditeten att göra men varför varje timme och varför är jag helt genomsvettig när jag vaknar? Nu saknar jag min "innan jag var gravid" kropp, att dra upp en huvtröja, mina kalla fossingar och händer, slippa allt vad foglossning och ont överallt är.
Jag kan verkligen inte förstå hur vi kan vara nere på ensiffrigt nu, 9 dagar, det var ju nyss tvåsiffrigt och tresiffrigt. Det kommer nog ta ett tag innan jag vill bli gravid igen, känns som jag har vart det nu i flera år. Iaf 2 sommrar i rad, och det smärtar fortfarande i mitt mamma hjärta att jag kunde haft en snart ettåring hemma här. Men nu blev det inte så, och det är fortf en sak vi/jag bearbetar. Vi är överlyckliga för lilleman, men jag får dåligt samvete om jag inte tänker på "liten" lite då och då. Tur jag har mina gosiga kattbebisar hos mig jämt och min sambo, annars vet jag inte hur jag skulle ha klarat det.
Men nu får det bli lite possitivt igen, måste äta min frukost... hungrig mama..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: