att packa en bb-väska till bebis..

Har setat och fundrat på det där med bebis bb-väska. Har packat klart den nu och så (inte min egen dock), och funderar på vad man verkligen behöver till bebben? Jag och Nicklas har packat det vi "tror" behövs, men vad behövs egentligen? Så här ser lillemans bb-väska ut nu för tillfället, kom gärna med förslag om vi glömt något viktigt.
  • 1 söt mössa så han inte blir kall om huvudet när han kommit.
  • 1 par strumpor
  • 1 par tossor
  • 1 gosig filt
  • 1 pyjamas
  • 1 omlottbody
  • 1 mjukis onepiece
  • 3 st nappar
  • 1 sovpåse
  • några blöjor
  • 1 overall att åka hem i + mössa
Är det något viktigt jag glömt? Hoppas inte det, ni får gärna visa vad ni har packat preggosar. Skriv i kommentarer sen så jag kan gå in och kolla. Nu borde jag nästan sova, även fast det är det enda jag gjort idag.

Postat av: Ranama

aw, ingenfara. håller tummarna nu för dig. Peppande är den :D haha paka väskan detta kommer din bebis att uppskatta i framtiden. Mammi is always there :)

2011-10-25 @ 03:31:01
URL: http://ranama.blogg.se/
Postat av: Ranama

aw, ingenfara. håller tummarna nu för dig. Peppande är den :D haha paka väskan detta kommer din bebis att uppskatta i framtiden. Mammi is always there :)

2011-10-25 @ 03:31:01
URL: http://ranama.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: