att vräka sin bebis

Känner att jsg behöver "gnälla" av mig lite. För just nu är jag väldigt trött på att vara gravid, jag känner mig gigantisk och jag kan inte göra något åt det. Går upp för varje dag som går, och jag avskyr det! Jag älskar lilla plutten i magen men önskar att han kunde komma ut snart.  Vill att han ska vara helt redo för livet utanför magen så han får vänta tills vecka 38 (37+0). Så 2 veckor till kan han få ligga i magen. Sen utför jag en vräkning :) Mitt psyke börjar tryta nu, jag har ont överallt. Svårt att kliva i och ur sängen, det gör ont ont ont! Kan knappt lyfta benen och inte sätta mig i soffan utan att det känns som små nålar som sticker mig i rumpan :(
Nej nu är jag trött på det här bebis, hör du det? 2 veckor sen vräks du!  =)

Postat av: Ida Zäta

Haha! Helt rätt, hoppas att det funkar :)



Du vet att jag håller med dig och de gör nog alla som är inne i de jobbiga sista veckorna. Men vi får peppa varandra och hoppas på det bästa!



Så massa pepp energi till dig från mig!

2011-10-22 @ 09:18:36
URL: http://minbebis.com/blogg/idazata/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: