bärsele bra eller inte? beror på bebisen.

Hej, nu är vi hemma från Kupolen och har hämtat ut vår bärsele. Vi är mycket nöjda hitills, sen får vi ju vänta och se vad bebis tycker om att ligga i den också. Vi tog det nyaste tyget Airy Mesh för vi tänkte det kan vara bra om han ska ligga i den i sommar då andas ju det tyget bättre. Vi passade på att köpa vår babybjörn när de hade 20% i butiken så vi lyckades bara betala strax över 1000,- lappen annars ligger den på 1399,- tror jag. Nu hoppas jag att det var ett bra köp, hehe.
Nu väntar jag och bebis på mat som sambon lagar, hemmagjord pyttipanna, ska bli riktigt gott känner jag nu, med massa rödbetor och ägg. Kanske hinner med ett inlägg till innan jag går och lägger mig men lovar inget =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: