bb väskan

Godmorgon bloggen!
Idag har jag inte gjort många knop tills nu. Jag har börjat bli jättetrött på kvällarna nu, igår hade jag svårt att hålla ögonen öppna efter 23. Fick kämpa, men gav upp ganska fort. Så i morse när jag vaknade informerade min älskling mig om att jag MÅSTE packa BB väskan nu på en gång, för han trodde att jag skulle föda då. Haha han är så söt. Jag hade tydligen lega och vridit och vänt mig och låtit konstigt tyckte han. Men ja man borde ju kanske börja plocka ihop lite smått i väskan egentligen. Vad ska ni ha med er?
Tänkte ta mig till tvättstugan och köra en snabbtvätt på mina jeans så jag kan ha dem ikväll. Hörs senare!

Postat av: sandra - när två blir tre

hahah aw. :)

Här är väskan så gott som färdig packad.

Saker som fattas är sånt som inte vi kan samla på oss just nu så som godis, dricka, mackor, Datorn och mobilerna :)

2011-10-10 @ 10:13:09
URL: http://sandeepistol.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: