flytt och födelsedagsförberedelser

Oj vilken dag! Att bära kartonger 35 veckors gravid ner från vinden är inte att leka med vill jag lova. Så nu känner jag mig lite kinkig. Har växtvärk i benen som det känns som. Sen har jag jätteont i skrevet, ondare än vanligt faktiskt efter att ha burit dem ner för trappan. Så jag har fått powernapat i 2,5 timme då tröttheten tog över allt annat.

Så när vi flyttar om 2-2,5 vecka så lär ju jag  mest bara styra och ställa vart allt ska stå. Åhh vad jag längtar efter den där dagen vi flyttar! Första jag ska göra är att bygga ihop bebis säng! Som jag har väntat på det. Plus alla andra bebis saker som ska fram och tvättas. Känns lite tätt inpå bebis ankomst men vad ska man göra?
Blir att packa upp alla saker och möblera rätt fort för den 3:dje fyller sambon 25 år, så till helgen där ställer vi till med fest. Har sagt att han får hålla sig undan öl och så nu 1 månad innan bebis kommer så han kan vara beredd att åka in när det behövs. Men jag tänker då inte ta ifrån han hans 25-årsdag, den är ju stor. Då har man ju gjort 1/3 del av livet. Så den får han dispens för. En annan fyller ju 25 år 20 December och då ammar jag nog troligen, och jag är van att inte fira min födelsedag för den är så nära jul och så. Så jag överlever :)
Lär åka till Ica nu och handla äpplen så jag får bort sötsuget nu, sen om 25 minuter startar hockeyn Leksands IF - Södertälje som jag måste se. Hörs sen :)

Postat av: Ida

Å va roligt med flytt, men jag är faktiskt inte alls avundsjuk då jag kan tänka mig hur det är för dig :)



Är helt död efter en promenad, vill inte ens tänka på att bära kartonger! Hoppas dock att man får se bilder från nya lyan när ni är inflyttade. Är det till lgh eller hus som ni flyttar?

2011-10-12 @ 21:41:55
URL: http://minbebis.com/blogg/idazata/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: