go leksand go

En himla skön vinst idag, bättre än jag kunde drömma om. 7-2 mot Södertälje, mål efter bara 22 sekunder av Raffl. Och Ryno vilken stjärna. Som det kanske märks älskar jag mitt Leksand och hoppas lilleman ska göra det också, tyvärr är min sambo så mycket AIK som det bara går att jag vet att det finns en risk att han blir det också :p Jaja det visar sig, han kanske blir Djurgårdare eller Brynäsare, vem vet!
Jag borde iaf gå och sova då klockan är mycket men jag har svårt och sova på nätterna, riktigt svårt. Men som sagt jag måste försöka.
Får skriva lite senare idag för vi går faktiskt in i vecka 35 idag! <3

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

alltid trevligt med vinst :)

2011-10-13 @ 11:32:53
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: