Sjukare än sjukast

Leksand - Tingsryd nerbäddad i soffan med världens förkylning. Ont i huvudet, kan inte andas och feber, inte kul höggravid vill jag lova iaf! Förstår inte hur det gick till? Mådde hur bra som helst igår kväll, var ju på Ladies Night och dregglade över Brolle & Martin. Trodde man skulle må bra efter en sådan sak ;)

Men men, har legat och sovit och druckit blåbärssoppa och käkat satsumas hela dan. Hoppas att c-vitaminerna gör mig frisk till imorgon för man orkar verkligen ingenting sjuk. Får se om jag orkar skriva något mer idag eller om det blir en tidig kväll. Ni får ha det så bra så länge.


Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

inte så långt kvar för någon av oss! :)



jo jag har överklagat, ska få svar den här veckan förhoppningsvis. annars ringer jag på fredag

2011-10-03 @ 12:26:35
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: