tisdag morgon

Goodmorning!
Idag är jag uppe i tid?! Eller ja, tid och tid. vaknade vid 8.30 när sambon skulle dra till högskolan och skriva tenta.
Och tänkte att det var lika bra att kliva upp nu, för jag är riktigt hungrig! Så jag ska ställa mig och gör havregrynsgröt alldeles strax.
Idag är det lite saker vi måste få gjorda. Vi har t.ex. ingen mat hemma så jag måste skriva ihop ett matschema för veckan och sedan åka och handla tips på god mat?. Sen är det ett Mvc besök 14.30 och föräldragrupp direkt efter det 16.30. Så idag är man busy :)
Nu är bebis BB-väska packad iaf, tvättade upp kläderna och filten vi ska ha med oss till honom. Är man knäpp om man köper allergi tvättmedel bara för att tvätta bebiskläderna? Det tycker vissa "vuxna" att jag är. Jag menar vill man inte det bästa för sitt barn? Och om jag vill tvätta med med det tvättmedlet borde jag inte få det då? Haha, det är verkligen kul hur folk tror dem "hjälper" en med tips :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: