wine and dine

Aj aj vilken tandvärk jag har! Dock vägrar jag gå till tandläkaren för att dem ska ta 300;- för att göra rent runt visdomstanden och sedan visa hur jag ska göra. Vilket jag redan vet för jag har vart där och gjort samma sak 700 ggr känns det som. Och ändå har jag inte fått en enda tid att ta bort visdomstanden, nu ska den väck iaf! Nästa gång jag ska till tandläkaren är i December för att laga ett hål och då ska jag säga till dom att ta bort den. Jaja nu till nått betydligt roligare.

Min kära papi var på kryssning i helgen och frågade om jag ville ha godis då jag skjutsade han till station och så. Men nej nej jag känner mig vuxen nu så jag beställde en flaska vitt vin. Så gud vad jag längtar tills jag får öppna den flaskan :) Fick en av  Christian Audigier's viner, den gröna flaskan iaf, har dock alla andra sen tidigare men både Nicklas och jag har inte velat öppna dem då de är så fina. Men nu har jag 2, så när bebis kommit och jag känner att jag kan ta ett glas vin så ska jag smaska på denna :) Förresten ni som redan har kids eller ska ha, när drack ni det första vinglaset/när kommer ni dricka första glaset vin?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: