5 september

Bra Lena verkligen! Vaknade vid 06.00 och gick upp och käkade frukost för jag trodde jag hade Aurora-samtal kl 08.00 i Falun. Men inte då, hade tydligen bara satt alarm att jag skulle dit idag och sen skrivit riktiga tiden i min kalender vilket är kl 13.00 ist. Så nu har jag vart uppe helt i onödan =) Så jag ska pallra mig tillbaka till sängen snart.

Passade på att börja storstäda igår också då det rent utsagt så förjä****t ut hemma (blir lätt så i en 1:a med sambo och 2 katter!). Så jag hann och damma och dammsuga vardagsrum och hallen. Alltid en början, jag är ju för noga så det tar så lång tid allt =) Men men ska fortsätta sen när jag kliver ur sängen igen.. hörs lite senare!

Postat av: Tess

Jag skulle också behöva röja. Men det är så svårt när vi håller på och fixar hela tiden. Nästa helg kanske :)

2011-09-05 @ 09:55:50
URL: http://www.egowar.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: