åkpåse

Vi fick en åkpåse till lilleman av min snälla mamma i förra veckan. Och sen såg vi att Barnens Hus hade rea på Brio Shiny åkpåsar, så ist för de 995;- som de kostar i vanliga fall så kostade dem 499;-. Och mamma visste att det var en sån jag ville ha från början till vagnen då vi har en Brio vagn så hon tyckte vi skulle byta till den! Åh vad glad jag är nu, världens finaste åkpåse till världens finaste kille.. Kul och få lite färg till vagnen också då den är helsvart.

Nu håller sig lilleman varm på våra barnvagnspromenader här i kyliga Dalarna!

Postat av: Tess

Vilken fin!

Alltså, jag skrev ju att jag knappt fått några..och bara för det har jag fått massor på magen i veckan. Liksom under magen så jag måste stå med spegel för att se..men ändå :(

2011-09-28 @ 21:12:38
URL: http://www.egowar.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: