tips

Har setat och funderat ett tag nu på försäkringskassan. Har hållt på och krångla med dem sen i juli angående graviditetspenning, är den enda på mitt jobb som blivit nekad 2 gånger i rad! Tål att tilläggas är att på mitt jobb lyfter vi flera ton om dagen. Men nu har jag förhoppningsvis skickat in sista överklagan, och hoppas på svar rätt fort då jag ska gå hem nästa lördag.
Tänkte på det att om jag ska ge er som ansöker om graviditetspenning ett tips så överbeskriv vad och hur ert jobb går till! Beskriv in i minsta detalj hur en arbetsdag ser ut påpeka det som är svårt som gravid. Hoppas det går lite bättre för er från början än för mig :)

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

ja det är jättetråkigt att behöva bråka med dem! man orkar ju inte.

2011-09-14 @ 09:19:59
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: