tittut

Jag och älsklingen var ju på 3D ultraljud i Stockholm igår och det var verkligen hur mysigt som helst! Vår älskade lilla kille var helt underbart söt. Jag hade lite för mycket fostervatten och det skulle man akta sig med tydligen men lillkillens blåsa och magsäck var hur fina som helst så det var inga problem! Men vi hade en stor kille, han väger redan ca 1300 gram. Så hon sa att han vägde ca 290 gram för mkt, så han blir nog en stor kille! Och enligt hennes beräkningar så var han klar 13 november redan! Åhh tänk så kommer han då ist för senare va glad jag skulle bli. Men hon sa att hon inte flyttar fram BF utan bara kollar bebis :) Åhh mamma längtar efter dig älskling <3

Postat av: Tess

Jag var också på 3D-ultraljud fast för typ tre veckor sedan! Min lilla skulle bli beräknad till den 11 istället för 19, men det kan ju bero på att den växte ovanligt fort just då eller så.

Jag skrev precis ett inlägg i bloggen om hur det var!

2011-09-04 @ 08:48:23
URL: http://www.egowar.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: