inte som vi ville..

Det har inte riktigt gått som vi tänkt oss.. vi är fortfarande inne i Falun på neonatal, avd. 33 medicin. Har legat här ända sen i onsdags då lillemans sänka låg på 51 när den ska ligga på 3 egentligen, så han har någon slags infektion i kroppen som han behandlas med antibiotika för. Sen tyckte de att han hade för snabb andning och dåligt blodsocker. Men det börjar bli bättre, sänkan låg som högst på 61 och nu var den nere i 20, så vi kanske kan få åka hem imon om vi har tur och bara behöver åka in varje dag för antibiotikan. Han är verkligen det finaste som finns, och jag älskar lilla grodan helt sjukt mycket. Men förlossningen är inget jag gör om på ett bra tag iaf! Han fick plockas ut med sugklocka efter avtagande krystvärkar och det var det värsta jag varit med om verkligen, och det kommer kännas bra länge då jag blev sydd.
Men hela historien kan vi ta en annan gång när vi kommit hem och bekantat oss där, men jag ska försöka vara lite bättre på att skriva, lovar.

Postat av: Ida Zäta

Men gud så jobbigt! Hoppas verkligen att ni har fått komma hem nu och att ni mår bra. Kram från oss

2011-12-06 @ 18:05:39
URL: http://minbebis.com/blogg/idazata/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: