Hemma en sväng...

Vi tjatade hem oss, jag och älskling.. eller snarare han sa vad jag ville säga :) Så nu är jag hemma för natten iaf, hur skönt om helst! Ligga still där inne i 2 dar är ingen höjdare direkt. Smet trots att blodtrycket hade ökat lite igen, att jag fick säger allt. Så imon skjutsar mamma in mig då Nicklas ska till skolan.

Och lägger dem in mig imon då ska dem banne mig sätta igång mig också, för vi var på såndär tillväxtkurva och kolla bebis och enligt deras beräkningar ska han tydligen väga ca 4000gram nu! 4 kilo! come on, sätt igång mig. Hur ska jag få ut den jättebebisen egentligen? =)  Får se hur det blir med uppdateringen imon, ska försöka mms blogga iaf. Kramar

Postat av: Ida Zäta

Gud så skönt att du har fått komma hem. Men en igångsättning är inget att hoppas på, eller jag fattar vad du menar men tänk på komplikationerna som kan uppstå. Vi går också fortfarande i väntans tider.. har fått kraftigare sammandragningar i kväll så vi hoppas ju som vanligt, men räknar med att bli besvikna.. igen :)

2011-11-22 @ 22:46:35
URL: http://minbebis.com/blogg/idazata/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: