blev BB fast ändå inte..

Mvc besöket gick inte riktigt som planerat. Högt blodtryck och äggvita i urinen och väldigt mkt viktuppgång på 2 veckor gjorde så att vi fick åka in till Falun för koll. Vilket slutade med att jag blev inlagd för observation tills imorgon, sen skulle en läkare kolla till mig och se om jag får stanna längre eller om jag får åka hem..
Det känns lite som ett slag i magen att jag blir inlagd bara, jag orkar inte mer nu, inga mer bakslag tack. Skulle vara hur skönt som helst om jag blev igångsatt eller om det satt igång sig själv, nu under natten/morgondagen. Imorgon är det ju bara 2 dagar till BF så vore det inte bättre att han kom ut nu och vi slapp allt det här med trolig havandeskapsförgiftning.
Nej jag ska nog ta laptopen och sätta igång en film eller kanske till och med sova lite då klockan ringer 7.30 för jag ska hinna duscha och äta innan läkaren kommer och kollar till en. Godnatt på er.

Postat av: Ida Zäta

Hoppas att allt går bra!!

2011-11-22 @ 11:14:32
URL: http://minbebis.com/blogg/idazata/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: