28 januari 2012

Hallå bloggen, jag är väl lika dålig som vanligt att uppdatera, men jag vet ju inte om någon läser bloggen ens? Vet inte riktigt om något nytt har hänt egentligen? Jag var på efterkontroll på Spec. Mvc i Falun för att kolla om jag läkt som jag skulle och om stygnen var borta och så. Men det såg jättebra ut sa hon, så jag var i stort sett helt återställd, skönt!
Sen har jag väl fått lägga undan 2 strlk av Olivers kläder idag, 50 för inte så länge sen och 56 idag, vart tar tiden vägen? Det går på tok för fort, känns som han föddes nyss men icke då, nu väger vår "lilla" bebis 5.275 (tisdags) och är 59 cm lång, helt galet säger jag bara.
Nu tänkte vi chilla i soffan med rotfruktschips och pepsi.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: