fortsättning i Falun..

Som ni kanske märker av min frånvaro.. fortarande inlagd.. Dem vill ha kvar mig till imon iaf så får dem se då. Blodtrycket är fortfarande högt för mig men det ligger kvar på samma iaf. Men känns lite jobbigt att vara kvar ändå, svårt att sova i dessa sängar speciellt om man delar rum som jag gör. Ja det enda som står på mitt schema nu är, lunch, kolla blodtryck, en tillväxtkontroll på bebis, blodtryck igen, sen sova kanske? Ja men man måste förstås försöka att hålla ut fast det är jobbigt, men jag saknar att sova brevid Nicklas och katterna, enormt mycket! Tänk vad en älsklings närvaro gör egentligen, men snart kommer han hit iaf :)

Postat av: Ida Zäta

Å va jobbigt att måste ligga kvar, hopas du får åka hem i morgon!

2011-11-22 @ 12:55:47
URL: http://minbebis.com/blogg/idazata/
Postat av: Moa - ung & gravid

Åh, va roligt om du såg mig! Jag var helt inne i det jag nu gjorde, var sjukt nervös så kunde inte riktigt fokusera på något!



Jobbigt att du får ligga inne! Jag tycker du borde få bli igångsatt nu när du är så nära BF, tänk va roligt om vi skulle få på samma dag! :-) Nu kommer vi troligen springa på varandra på BB iallafall om du är kvar, vi kommer in imorgon vid 7! Så hojta om du ser mig!!



Sov gott!

2011-11-22 @ 21:18:11
URL: http://minbebis.com/blogg/ourlovelylife

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: