missnöjd mama..

Tycker mina inlägg blir bara mer och mer deppiga, kan ju ha att göra med att bebis lyser med sin frånvaro. Och att jag sen i måndags var inlagd på BB avdelningen för de som inte blivit mammor. Men jag fick åka hem idag iaf, då mitt blodtryck och så gått ner igen. Men ist fick jag gå på ett EKG då jag verkade ha oregelbunden hjärtrytm, men de trodde att det hade med bebis att göra så jag fick åka hem ändå.. Tror inte bebis kommer att komma imorgon och att det kommer bli en låång och tung väntan, sen är jag fruktansvärt rädd också då dem viktuppskattade bebis till ca 4000 gram, alltså en 4 kg bebis. Så nu är jag verkligen rädd.

Måste ringa Mvc imon då jag lär gå dit var och varannan dag nu för blodtryck och sånt, så då tänkte jag fråga efter en hinnsvepning, så får vi hoppas att bebis vill ut då. Nej nu ska jag ta och lägga mig för natten. Ha det fint så länge...

Postat av: bea - 20 år och blivande mamma

usch jag hr bf på onsdag (30nov) och vill INTE gå en dag längre. lider med dig :)

2011-11-24 @ 01:40:58
URL: http://beatriceeklof.devote.se
Postat av: Ida Zäta

Å va jobbigt att ligga där utan att det händer någonting. Men skönt att du fick komma hem. Det är ganska så dött här också på bebisfronton, massa slem lite värkar men ingen bebis.. Jag är dock lite optimistisk och tror att det börjar dra ihop sig i alla fall.. kanske till helgen :)

2011-11-24 @ 08:08:38
URL: http://minbebis.com/blogg/idazata/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: