bebis limousinen

Här är vår fina bebis limousine som jag tänkte visa häromdagen. Vi bestämde oss för en Brio Go då vi eller jag ville ha systemet att man kunde klicka i liggdel, sittdel och bilstolen om man ska in på affären en snabbis bara. Vi köpte med grått chassi och svart ligg och sittdel sen en blå bilstol. Den är sjukt skön att köra runt hemma, så jag längtar tills lilleman ska ligga där i ist =)

Postat av: Moa - ung & gravid

Hej!



Vet inte hur jag kom in på din blogg men såg sedan att du var från Borlänge! Kul tycker jag, för jag bor i Djurås, 2 mil norr om Borlänge mot Leksand! Ska dessutom göra planerat kejsarsnitt nästa vecka eftersom min bebis ligger i säte, har egentligen BF 2/12! Ska bli kul att följa dig när våra småttingar kommer så nära och när vi bor så nära varandra!



Hoppas allt är bra med dig nu i väntans tider! :-)



Hälsningar Moa

2011-11-16 @ 22:41:44
URL: http://minbebis.com/blogg/ourlovelylife
Postat av: Mammut

Mysigt att vänta barn, o spännande! :)

2011-11-17 @ 07:42:07
URL: http://minbebis.com/blogg/mammut/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: